torsdag den 6. december 2012






God dag!

8 kommentarer:

  1. Lækre billeder. Hvor er den der fine hyldesag fra? Jeg er vild med husene med forskellig farvede tage. Jeg har selv haft kigget på dem flere gange, og synes at de er SÅ fine :)

    /Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Hylderne er fra Ikea - et af mine bedste køb! Husene har jeg heller aldrig fortrudt, jeg købte ;)

      Slet
  2. Jeg har også de smukke huse stående rundt omkring. Hvor er de bare fine. Din rebublic plakat har jeg også haft kig på.

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker de huse :) Plakaten kiggede jeg også længe på, inden jeg slog til - er SÅ glad for den.

      Slet
  3. Sikke en fin blog Stine :-) Jeg er nu fast læser. Smider dig også på min blogrulle ;-) Kan du fortælle mig hvilket program du har brugt til at lave de fine collager med drengenes julegaveønsker?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for det Birgitte. Jeg er også ret vild med din fine blog :-)

      Det program jeg bruger til collagerne hedder Collage Creator Lite - det er et, jeg fandt i App store. Det er super nemt og sjovt :-)

      Slet
  4. Rigtig fin blog, du har :) Jeg er helt vil med de små huse med farvet tag - hvor har du købt dem henne?

    / Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Rikke :-)

      Husene har jeg købt, hos en der også har en blog - Fabechs Fabrik hedder den :-)

      Slet